piątek, 5 kwietnia 2013

shine bright

CZEŚĆ WAM! 
A więc zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Jeszcze nie bardzo orientuję się co i jak ale mam nadzieję, że mój brak doświadczenia nie będzie bardzo rzucał się w oczy. Jest to mój pierwszy blog. Nigdy wcześniej nie miałam żadnego, chociaż często chodziły mi po głowie myśli, żeby spróbować. Jednak przez strach przed tym, co pomyślą sobie znajomi jeśli dowiedzą się, że mam bloga zawsze był ode mnie silniejszy. Czasami tworzyłam kolejne maile i blogi, które właściwie nigdy nie pojawiły się na tej właściwiej "arenie" więc nie zaliczam ich do swojego stażu.. Nie pojawił się na nich nawet jeden post! Jak więc mogłabym uważać się za doświadczoną blogerkę, skoro nie uczestniczyłam właściwie w tym projekcie? Teraz będzie inaczej. Mimo iż nadal nie kwapię się przed ujawnieniem bloga znajomym (uwierzcie mi, nie warto) to mam nadzieję, że znajdę wśród was odbiorców, którym spodoba się mój blog. No, ale dość już. Czas powiedzieć co właściwie będzie się tu znajdowało. A więc.. Zamierzam kleić outfity według mojego uznania, czasami może pojawi się jakaś recenzja, może jakiś produkt przypadnie mi do gustu, albo wręcz przeciwnie, będę chciała wiedzieć coś na jego temat. Wszystko do końca wyjaśni się w praniu. A teraz z góry dziękuję wam za przeczytanie tego długiego (jak na pierwszą notkę) monologu. 


K.

http://25.media.tumblr.com/ab0b6a5af583c74666c298654618284f/tumblr_mk91wplbJF1s55dxpo1_500.jpg 
BECAUSE YOU ARE BEAUTIFUL!

1 komentarz:

  1. Ten post jest długi?? Zartujesz?? Króciutki jest ;) ale jak na początek to fajnie

    Nanana-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń